Szanowni Państwo,
w imieniu Starosty Częstochowskiego zapraszam do składania wniosków o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych – kandydatów na biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Starostę Częstochowskiego w zakresie działania Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa wraz z wymaganymi dokumentami.
Zaproszenie kierowane jest do rzeczoznawców majątkowych, którzy spełniają określone niżej kryteria:
Wymagane dokumenty:
Wnioski o wpis na listę wraz z wymaganymi dokumentami można składać: bezpośrednio
w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Częstochowie, na adres doręczeń elektronicznych
Starostwa Powiatowego w Częstochowie lub adres: ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa
– z dopiskiem Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa.
Zarządzenie Starosty Częstochowskiego nr 19/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. w sprawie utworzenia listy rzeczoznawców majątkowych oraz Zarządzenia: nr 34/2017 z dnia 07.09.2017 r.,
nr 20/2018 z dnia 08.05.2018 r., nr 2/2019 z dnia 11.01.2019 r. nr 12/2024 z dnia 04.04.2024 r. zmieniające ww. zarządzenie i aktualny Regulamin określający zasady prowadzenia listy oraz oceny
i odbioru operatów szacunkowych, wniosek o wpis na listę, znajdują się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Częstochowie www.czestochowa.powiat.pl.
W przypadku dodatkowych pytań, można kontaktować się pod numerem telefonu:
34 3229 174, 34 3229 234, w dniach pracy Starostwa Powiatowego
w Częstochowie, tj. poniedziałek, środa, czwartek – w godz.7:00-15:00, wtorek – w godz.7:00-16:00, piątek w godz.7:00-14:00.
mgr inż. Małgorzata Kuk
Naczelnik Wydziału
Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa